Vi tror på magi

Kampagner kan handle om elefanter eller oldefar. Sex eller savn. Mursten eller mariehøns. Det vigtigste er blot, at de har noget på hjerte. Og at det hjerte er stort, vildt og bankende.

GÅ IND I DET LIV, DER LEVES

Der er en gennemgående trend inden for kommunikation lige nu. Trenden kan spottes i en hvilken som helst reklameblok. Vi kalder den det jordnæreDen kendetegnes ved at afspejle hverdagens udfordringer. Travlheden, fortrydelsen, de hårde ord, den lille omsorgsfulde handling. Den jordnære fortælling er opstået, fordi brands gerne vil koble sit produkt op på målgruppens liv. De vil gerne vise, at de passer naturligt ind. Denne tilgang er nogle gange helt perfekt. Andre gange er der brug for mere magi. For at vise en anden hverdag, noget sjovere, skævere, bedre. En ny måde at leve på. Der er behov for at stille spørgsmål og vise andre synsvinkler.

For det er netop det, kampagner kan: Skabe tilhørsforhold, vække dybe følelser og skabe magi. For dig. Og endnu vigtigere – for dine kunder.