Retap

PURE AND SIMPLE

Retap kom til os med et ønske om at finde ind til deres kernefortælling. De ville gerne stå skarpere. De ville gerne kunne mærkes. Og heldige os. For Retap er et brand med noget på hjerte. De ønsker at gøre noget for miljøet og for mennesket. Mere præcist ønsker de at reducere brugen af plastik ved at få folk til at drikke mere vand fra hanen. Det var den kerneessens, vi fandt ind til. Og det var det budskab, vi skulle kommunikere. Vi erstattede derfor deres gamle brand statement ’the Retap moment’ med et ønske om at gøre en konkret forskel for miljøet og for mennesket.

I processen redesignede vi desuden Retaps visuelle identitet, så de nu fremstår som et lifestyle brand med eksklusive, award winning designprodukter og skarpe holdninger. Vi skraldede af og skraldede af, indtil brandet stod skarpt og highend tilbage. Indtil både brandet, produkterne og budskaberne fremstod pure and simple.

Brandplatform . Visuel identitet . Kommunikation . Brandguide