Pedersens

PEDERSEN GÅR IKKE
PÅ KOMPROMIS

Pedersen er en meget passioneret mand. Han elsker tomater. Han lever for tomater. Pedersen har muldjord løbende i sine årer. Han er 4. generation gartner. Pedersen er nysgerrig, og han er drevet af en gal tomat. Pedersen vil kun ha’ det bedste. Han rejser verden rundt for at finde små, oversete, overraskende og innovative nyheder med hjem til Danmark. Og han stopper ikke, før den pludselig er der. Den perfekte tomat!

Pedersen går ikke på kompromis. Den udvalgte tomat skal have det bedste. Ingen sprøjtemidler. Ingen overfladebehandlinger. Ingen stress. Når tomaten er fundet, vælger Pedersen, hvem der skal passe på den. Hvem, der skal plante den. Vande den. Plukke den. Pakke den. Hvem, der skal transportere den. Og hvilken butik, der skal sælge den. Det kalder vi Pedersens Udvalgte. Og stemplet går ikke til hvem som helst.

I samarbejde med de ambitiøse folk hos Alfred Pedersen & Søn udformede vi Pedersens grundfortælling. Da den var på plads, udfoldede og designede vi fortællingen til samtlige relevante platforme. Og ja; så fik vi spist en hel del fantastiske tomater undervejs.

Brandplatform . Visuel identitet . Website . Kommunikation . Influencer strategi . Content creation

PEDERSENS UDVALGTE TOMATER

PEDERSENS UDVALGTE GARTNERE

PEDERSENS UDVALGTE OPSKRIFTER

PEDERSENS UDVALGTE BLOGGERE

PEDERSENS UDVALGTE VÆKSTFREMMER

PEDERSENS UDVALGTE OVERFLADEBEHANDLING